Her får du hjelp til å lage hjemmeside med video. Alle verktøy og programmer vi bruker til å lage webside er gratis.
Blogg og norsk tekst
Hei
Jeg har forsøkt å lageen blogg ved hjelp av Wordpress:
http://www.troendelagdiabetes.no/blogg/
Jeg har lastet ned den norske språkfilen og lagt den inn i languagesmappen, og også endret innstilleine i den andre mappen;
* WordPress Localized Language, defaults to English. * * Change this to localize WordPress. A corresponding MO file for the chosen * language must be installed to wp-content/languages. For example, install * de.mo to wp-content/languages and set WPLANG to 'de' to enable German * language support. */ define ('WPLANG', 'nb_NO'); /* That's all, stop editing! Happy blogging. */ /** Absolute path to the WordPress directory. */ if ( !defined('ABSPATH') ) define('ABSPATH', dirname(__FILE__) . '/'); Når jeg så går inn på hovedbloggen, så har en del ord skiftet til norsk, men det dukker opp store forbokstaver både her og der,i og med at det forsatt går på enelsk gramatikk.
Når jeg er inne på adminsiden og ønsker å kontrollere staving,får jeg opp mange valg på språk, men ikke på norsk.
Hva har jeg gjort feil her?
Øystein

Hei igjen.
Det var ikke feil med noe av det jeg hadde gjort, men det temaet jeg hadde valgt, hadde ikke god nok oversettelse ennå. Så jeg byttet tema, da kom norsk gramatikk på plass.
Øystein