context?

kristine
kristines bilde
Avlogget
Ble med: 21.09.2011

Hjelp! Jeg prøver å laste ned context. men får en advarselmelding om at administrator rettigheter kreves?

Hjemmeside
Hjemmesides bilde
Avlogget
Bidragsyter
Ble med: 17.06.2009
Administratorrettigheter på operativsystem

Jeg er ikke 100 % sikker på hva du mener med administratorrettigheter her. Gjør du dette fra jobb/skole eller annen institusjon? I såfall kan det hende vanlige brukere på intranettet ikke har tilgang til å legge inn programvare. Da må du eventuelt høre med systemadministratoren om du får lov til å legge inn dette på din maskin.

Hvis det er på din maskin, og du bruker Windows Vista eller Windows 7 og får en slik beskjed, forsøk følgende: Høyreklikk på installasjonsfilen og velg "run as administrator" eller "kjør som administrator" el.l. Dette skal fungere i Windows Vista og Windows 7. Hvis disse mulighetene ikke er tilgjengelige, så er det fordi du ikke har administratorrettigheter på brukeren du bruker i operativsystemet. Du må da høre med den personen som har tilgang til en slik brukerkonto på maskinen din.

Hvis jeg har hjulpet deg, så setter jeg stoor pris på at du linker til Hjemmeside.org og anbefaler nettstedet til andre :)

Svar på forumemnet

(If you're a human, don't change the following field)
Your first name.
Innholdet i dette feltet blir holdt privat og vil ikke bli vist offentlig.