Design.

Vendetta
Vendettas bilde
Avlogget
Ble med: 25.12.2009

Da ville jeg ta og dele hvordan det mafia spillet har planlagt og bli. Dette er bare designet da :P

Kom gjerne med hva dere synes, Om det er noe som skal bli endret eller om deter synes det er bra sånn:)

Twilight Mafia screenshot

ThomasK
ThomasKs bilde
Avlogget
Donator
Ble med: 30.12.2009
den mørke blåfargen funket

den mørke blåfargen funket ikke for meg... vanskelig å lese teksten...

Headerbildet ble noe voldsomt, og dessuten, for at detaljene skal bevares, så er det nødt til å bli en stor bilde-fil som blir tung å laste inn. Det er forsovidt en samal sak i dag da nette hos de fleste er meget kjappt...

Blått i bunnen av header-bildet burde heller være sort. Øyet blir fort irritert av den fargekombinasjonen...

med hilsen
Thomas Kile

Vendetta
Vendettas bilde
Avlogget
Designet er endra

Er mye som er endra på dette nå. Mangler enda meny på høyre siden men det kommer om ikke så lenge :)

Screenshot av ny twilight mafia

Twilight mafia header screenshot

HjemmesideEdit: Jeg modifiserte innlegget ditt. Ikke bruk filvedlegg til bilder. Bruk heller bildeopplastingsknappen i editoren, og sett bredden til 490. Da vil bildet bli resizet og link vil bli laget til større versjon av bildet. Mye mer brukervennlig. :)

ThomasK
ThomasKs bilde
Avlogget
Donator
god forandring...

god forandring... absolutt

Syns bakgrunden er utrolig flott da, egen kreasjon?

med hilsen
Thomas Kile

Vendetta
Vendettas bilde
Avlogget
Nei er ei vennine av meg som

Nei er ei vennine av meg som har stått for laginga av de :P

ThomasK
ThomasKs bilde
Avlogget
Donator
flott laget... Men vil

flott laget...

Men vil anbefale deg at du legger opp en side man kan gi kretikk på, og ikke "bare" ett bilde... Blir ingen brukeropplevelse ut av det...

med hilsen
Thomas Kile

Hjemmeside
Hjemmesides bilde
Avlogget
Bidragsyter
Ble med: 17.06.2008
God forbedring

Ja, dette var definitivt mye bedre. Ser ut som om du og mafiakompisene dine har noe på gang her. :) Synes designet er litt retro, noe som jo er stilig på denne typen spill.

Greit om man får se litt mer enn bare screenshots, ja, men det er kanskje ikke noe som er live enda?

Vendetta
Vendettas bilde
Avlogget
Er på nett.

Er på nett jo men vi driver og tester ut live så er mye rot der enda. Men skal si i fra med engang vi begyner og få litt system i rotet våres :P

Svar på forumemnet

(If you're a human, don't change the following field)
Your first name.
Innholdet i dette feltet blir holdt privat og vil ikke bli vist offentlig.