domene og webhotell

gudmund
gudmunds bilde
Avlogget
Ble med: 28.02.2012

Hei, fulgte den første video og gikk inn og kjøpte webhotell og domenenavn hos Bluhost, men kommer ingen vei videre

jakttur med chanti

Hjemmeside
Hjemmesides bilde
Avlogget
Bidragsyter
Ble med: 17.06.2008
Hvor stopper det?

Har du mottatt epost med brukernavn, passord o.l. fra Bluehost?

Hvor er det du stopper opp, og hvilken video er det snakk om? (Det er flere videoer)

gudmund
gudmunds bilde
Avlogget
Ble med: 28.02.2012
passord

Hei. Ja jeg har mottatt både brukernavn og passord. . videoen jeg mener er intr video her på hjemmeside.org.

når jeg går inn på bluehost og logger inn får jeg beskjed om å ta bilde av mitt visa kort og sende inn . det blir ikke aktuelt. Har også problem når alt står på engelsk

jakttur med chanti

Hjemmeside
Hjemmesides bilde
Avlogget
Bidragsyter
Ble med: 17.06.2008
Om verifisering og komme videre med hjemmesiden

gudmund skrev:

Hei, fulgte den første video og gikk inn og kjøpte webhotell og domenenavn hos Bluhost, men kommer ingen vei videre

Jeg regner med at du med dette mener at du ikke klarer å koble mot webhotell med FTP? I så fall har vi løst problemet med å koble til webhotell med FTP ditt i denne tråden.

når jeg går inn på bluehost og logger inn får jeg beskjed om å ta bilde av mitt visa kort og sende inn . det blir ikke aktuelt.

Du må ikke verifisere kontoen hvis ikke du har lyst. Det er helt opp til deg.

Fordelen med å verifisere er at man får tilgang til en del avanserte funksjoner, men dette er ikke noe du trenger. Du kan derfor la være med å verifisere kontoen din.

For de som vil verifisere kontoen og få tilgang til avanserte funksjoner, så har har beskrevet verifiseringsprosessen hos Bluehost her. Man kan sensurere ut de 12 første sifferne på kortet samt CCV2 koden på baksiden av kortet. De er kun interessert i å se de 4 siste sifferne, slik at de vet at du eier det fysiske kortet du brukte da du betalte.

Har også problem når alt står på engelsk

Når det gjelder engelsk: Hvis det er noe spesielt du lurer på mht Bluehost, så kan du spørre her, så skal jeg hjelpe deg. Jeg bruker dem selv og er godt kjent med webhosten. :)

Når du først har fått koblet til webhotellet og lastet opp filene, så har du ikke noe særlig behov for å navigere deg rundt i kontrollpanelet o.l. Du vil med andre ord ikke trenge å forholde deg noe særlig til Bluehost etter dette.

Svar på forumemnet

(If you're a human, don't change the following field)
Your first name.
Innholdet i dette feltet blir holdt privat og vil ikke bli vist offentlig.