Donasjon.

Vendetta
Vendettas bilde
Avlogget
Ble med: 25.12.2009

God morgen.

ser at du har fått opp en donasjons knapp her inne, Synes det er kjempe bra, Men tenkte kansje at du kunne ha satt in donasjon via telefon / tekst melding. For sånn som jeg er jo under 18 år og har da ike paypal. og jeg har lyst til og donere litt til deg for all den hjelpen som du har gjit meg oppigjenom så da tenkte jeg litt på at du kansje kunne ha satt opp slikk at folk kunne ha donert via melding for er jo sikkert ikke at alle er over 18 som har lyst til og donere noen kroner.

Mvh Ola

Hjemmeside
Hjemmesides bilde
Avlogget
Bidragsyter
Ble med: 17.06.2008
Donasjon

God kveld, Vendetta.

Veldig koselig at du har lyst til å donere noen kroner, men jeg vet fra tidligere at du går på skolen og greier. Du trenger helt sikkert alle pengene dine selv. :) Jeg vil ikke sette opp enda flere donasjonsmetoder heller, for da ser dette ut som en tiggeside tilslutt, hehehe. Er ikke helt komfortabel med donateknappen jeg har nå engang.

Og bare så det er sagt: Jeg kommer ikke til å gjøre forskjell på folk som har/ikke har donert heller.

Setter veldig stor pris på at folk linker hit hvis de liker konseptet, eller hjelper andre i forumet. Ser jo at du deltar i tråder der du ikke spør, og det er veldig bra. :)

Vendetta
Vendettas bilde
Avlogget
Hehe det har ikke noe med

Hehe det har ikke noe med saken og gjøre i det hele tatt. Du har vert så snill og hjelpe meg med alt mulig jeg har kommet med og synes virkelig at du fårtjener en liten gave i fra meg.

Og om du ikke gjør forskjel på de som har donert eller ikke bryr jeg meg ikke noe om :P er ikke derfor jeg er intresert i og donere. Men som sakt har lyst til og gji deg en litten gave som takk.

Hjemmeside
Hjemmesides bilde
Avlogget
Bidragsyter
Ble med: 17.06.2008
Some thoughts

Har tenkt et par dager på dette, derfor det trege svaret. Tror vi er like på dette punktet, så forstår hvorfor du ønsker å gi noe tilbake, og det synes jeg er veldig kult :) Med det sagt da, så får vi se om du er like imponert over Hjemmeside.org når du har fylt 18 og fått PayPal og hår på tissen, hehe. :P

Jeg har jo interesse av dette jeg også, så det er ikke slik at folk skal føle at de står i gjeld på noen måte. Hadde aldri den store interessen for LEGO, men synes det er rasende festlig å bygge noe eget. Det hender dere kommer med spørsmål jeg må bryne meg litt på også, og jeg koser meg med å løse problemer.

Som sagt blir jeg veldig glad mann når dere deltar i forumet og svarer hverandre. Ikke fordi jeg skal slippe, men flere perspektiver er bedre enn ett. Kanskje man ikke alltid kan svare på det tekniske, men har tanker om det vedkommende spør om, da er det fint om dere skriker ut. Strategi er jo en stor del av webutvikling det også. Det er heller ikke farlig om man gir ett og annet dårlig råd, da kan man jo få rettet på egen kunnskap selv også. :)

Vendetta
Vendettas bilde
Avlogget
hehe

er du frekk eller? :P vis du er det så er det bra for da slipper jeg og være aleine om det :P

Skjønner egentlig at du ikke ønsker og ha så mye av donasjons greier inne her. Men når jeg blir 18 så kommer det nok en liten gave fra meg ja :) for denne siden er noe av det beste jeg har vert borti. Og er veldig glad for at du lagde dene :)

Svar på forumemnet

(If you're a human, don't change the following field)
Your first name.
Innholdet i dette feltet blir holdt privat og vil ikke bli vist offentlig.