Dropdown meny i Drupal

boerboel
boerboels bilde
Avlogget
Ble med: 04.10.2011

Hei!

Hvordan lager jeg dropdown meny (av samme type du har her øverst på siden) på hjemmesiden min?

Og; Hvordan lager jeg søkefelt, slik at man kan søke seg til forskjellige ting på hjemmesiden?

Og: Hvordan kan jeg lage en gjestebok?

:)

På forhånd takk for svar :)

Hjemmeside
Hjemmesides bilde
Avlogget
Bidragsyter
Ble med: 17.06.2008
Suckerfishmeny og gjestebok i Drupal

En suckerfishmeny, som det heter, er en relativt komplisert oppgave. Hvis du ikke er stabil i HTML og CSS så er det svært tricky å lage noe slikt. Jeg anbefaler at du bruker et theme med dette ferdig. Det er også mulig det finnes moduler som kan lage suckerfishmeny, men jeg er usikker. Det finnes forøvrig noen tråder om suckerfishmenyer her på foraet som kan være til hjelp.

En tråd per problemstilling

Jeg synes det er fint om du kan opprette en tråd per spørsmål, da blir det litt enklere for andre å finne svar på problemstillinger vi har løst her før. Vi går aldri tom for tråder! :)

Gjestebok i Drupal

Likevel, når det gjelder gjestebok i Drupal, så synes jeg den enkleste måten å få til noe slikt rett og slett er å opprette en node og tillate folk å kommentere den. Hvis ikke du vet hva ei node er enda, så burde du se flere videoer. I noden du oppretter kan du f.eks. skrive at "Dette er min gjestebok, legg igjen en hilsen om du ønsker" el.l. :)

boerboel
boerboels bilde
Avlogget
Ble med: 04.10.2011
Takk for svar.   Jeg skal

Takk for svar.

Jeg skal lage en tråd per problemstilling fra nå av ;) :) Thanks for the heads-up :)

Hvordan finner jeg ut om mitt theme har suckerfish mulighet?

Svar på forumemnet

(If you're a human, don't change the following field)
Your first name.
Innholdet i dette feltet blir holdt privat og vil ikke bli vist offentlig.