Drupal: feilmelding v/installasjon av WYSIWYG editor

Sting
Stings bilde
Avlogget
Ble med: 11.01.2010

Jeg får følgende feilmelding i Drupal etter å ha fjernet noen themes jeg ikke bruker - det hjalp ikke å legge dem inn på nytt. Jeg oppdaget dette problemet da jeg holdt på med installasjon av FCK editor som beskrevet i videoguiden her på Hjemmeside.

warning: Parameter 1 to theme_wysiwyg_profile_overview() expected to be a reference, value given in /customers/domene.org/domene.org/httpd.www/includes/theme.inc on line 617

(jeg har erstattet mitt domene med "domene" i teksten over).

Hva betyr denne meldingen, og hva kan jeg gjøre for å bli kvitt den?

På forhånd takk for hjelpen!

Hjemmeside: www.arleeproductions.org

Hjemmeside
Hjemmesides bilde
Avlogget
Bidragsyter
Ble med: 17.06.2009
Feilmelding fra WYSIWYG-modul

Feilmeldingen du får har med WYSIWYG-modulen å gjøre og ikke med gamle themes. Den blir sendt gjennom themes.inc som er endel av kjernen i Drupal, dette gjøres for å sette profilen du har valgt for WYSIWYG-editoren din. Mao, ingenting du har gjort feil mht themes.

warning: Parameter 1 to theme_wysiwyg_profile_overview() expected to be a reference, value given in /customers/domene.org/domene.org/httpd.www/includes/theme.inc on line 617

Har du installert alle komponentene (les: modulene) og satt dem opp jfr. videoguiden? I såfall er feilmeldingen vedvarende? Dette kan komme av at du ikke har satt opp alt korrekt.

EDIT: Denne feilmeldingen kommer når man kjører WYSIWYG med PHP versjon 5.3, se her hvordan du kan få vekk feilmeldingen inntil videre.

PS: Endreknappen er over overskriften på den første posten i tråden, på påfølgende svar er den under kommentaren. Endret innlegget ditt, og fjernet tilleggskommentaren din.

Hvis jeg har hjulpet deg, så setter jeg stoor pris på at du linker til Hjemmeside.org og anbefaler nettstedet til andre :)

Svar på forumemnet

(If you're a human, don't change the following field)
Your first name.
Innholdet i dette feltet blir holdt privat og vil ikke bli vist offentlig.