Drupal innholdstyper som tillater visning av ekstern av flashapplikasjon

cobra
cobras bilde
Avlogget
Ble med: 06.06.2010

Takk igjen for flott nettsted som hjelper meg i gang med både WordPress og Drupal! Jeg følger Mr. Hjemmesides opplæringsfilmer og har nettopp opprettet innholdstype "video" som beskrevet i "Video på hjemmeside med CCK, innholdstyper og fields i Drupal".

Sysler med et nettsted der brukeren kan skrive innlegg som omtaler en ekstern Flash-animasjon som brukeren lenker til og som skal kunne åpnes og prøves ut (klikkbar thumbnail). Innlegget skal ha et tittelfelt, et felt for beskrivelse/omtale av animasjonen og en lenke til (html-siden som åpner) Flash-animasjonen.

Kan jeg bruke CCK og emfield? Har googlet litt og frykter at svaret er nei. Er det andre moduler som ville være bedre egnet? Fint om dere kan sette meg på spor.

På lang sikt vil jeg forresten knytte spørreskjema til et slikt innlegg og gjerne vise brukernes akkumulerte resultat. Men jeg er nybegynner i Drupal, og dette er nok langt fram.Det gjelder å ta et skritt om gangen.

Men nå er altså spørsmålet: Hvordan kan jeg gi brukeren mulighet til å opprette et innlegg som lenker til å viser en ekstern Flash-animasjon/applikasjon, tilsvarende som en kan gjøre for videoer fra f.eks. YouTubes.

Ole Martin
Ole Martins bilde
Avlogget
Ble med: 15.06.2010
kanskje noen andre

Hei. synes ikke om at det slettes innlegg slik, bedre å editere det med "Løst"

Vet ikke hvilken meldinger du hadde her, men hvis du hadde et problem, så kanskje noen andre har det samme og kunne ønsket et svar. 

- gi en fisk til en person, og personen blir mett èn gang
-lær personen å fiske, og personen blir alltid mett

cobra
cobras bilde
Avlogget
Ble med: 06.06.2010
Drupal - innholdstyper som tillater visning av en ekstern

Enig, har lagt den tilbake, done.   Jeg har foreløpig ikke funnet noen modul som passet.  

Svar på forumemnet

(If you're a human, don't change the following field)
Your first name.
Innholdet i dette feltet blir holdt privat og vil ikke bli vist offentlig.