Her får du hjelp til å lage hjemmeside med video. Alle verktøy og programmer vi bruker til å lage webside er gratis.
Får ikke koblet til webhotell med FTP
lør, 09.01.10 - 22:48
Hei, det har oppstått et nytt problem (what a huge surprise!)
Jeg har gjort som du anbefalte, og lastet ned Filezilla. Jeg laget en FTP-account via cPanel, og leste instruksene for hvordan få Filezilla som default FTP-klient. Da jeg hadde fulgt alle instruksene til punkt og prikke får jeg opp følgende når jeg skal koble meg til min FTP fra Filezilla:
Status: Tilkoblet, venter på velkomstmelding... Respons: 220---------- Welcome to Pure-FTPd [TLS] ---------- Respons: 220-You are user number 7 of 50 allowed. Respons: 220-Local time is now 15:44. Server port: 21. Respons: 220 You will be disconnected after 15 minutes of inactivity. Kommando: USER haukc Respons: 331 User haukc OK. Password required Kommando: PASS ******** Respons: 530 Login authentication failed Feil: Kritisk feil Feil: Kunne ikke koble til serverenHva er galt? Har kontaktet HostGator i tilfelle det er noe med serveren som er satt opp feil...

Denne linjen:
tyder på at du ikke blir autentisert riktig. Det kan enten komme av at brukernavn og passord ikke har blitt opprettet i config fila for FTP-serveren enda (kan ta litt tid), eller at du har skrevet feil passord i FileZilla.
Forslag til løsning:
Husk at brukernan og passord er (forskjell på store og små bokstaver)
Hjelper folk å lage hjemmeside