Får ikke lastet ned norsk språkmondul i Drupal

TantAs
TantAss bilde
Avlogget
Ble med: 28.03.2012
Nedenfor er beskjeden jeg får når jeg følger videoen om å laste ned drupal 6 og Norsk språkmondul.: 
The username DSSSFSDF has not been activated or is blocked. Statistics for projects have been disabled.

smil Hadde håpet på å få Norsk språk...

(prøver også å opprette konto her som TantAs, men det tar vist tid før passordet finner epost-boksen min)

*takk for fin side*

ordbling old tant

Hjemmeside
Hjemmesides bilde
Avlogget
Bidragsyter
Ble med: 17.06.2008
får ikke lastet ned Norsk språkmondul

Angående brukerkonto her. Sjekk i spamfolderen din, det kan fort skje at epost havner der. Jeg har endret foruminnlegget til å være tilknyttet brukeren din.

Når er det problemet med nedlastning av norsk språkfil skjer? Er det på din hjemmeside eller når du forsøker å laste ned fra drupal.org eller liknende? Post gjerne et screenshot hvis du har mulighet til det?

TantAs
TantAss bilde
Avlogget
Ble med: 28.03.2012

hei. takk for svar.

Jeg følger din video om å laste ned druplal via mozill og ... tilretttelegge med norsk språkfil.

jeg åpner altså drupal.org og får lastet ned drupal-6.25, klikker på "Download & Extend"  så velger jeg "All Translations" og da får jeg følgende informasjon i venstre panel (der hvor det på din video er en liste over språk)

Jeg står da på: http://localize.drupal.org/

Drupal translations

Welcome to Drupal project translations! This service is used by translators from around the world to maintain localizations of all projects on drupal.org. Just pick your language and you'll be able to download existing work and contribute to the translations.

Install Drupal localized with translations from here using Localized Drupal. You can also set it up to contribute to these translations right from your Drupal site! For already installed sites, use the Localization update module to download the right translation files for the right projects you use.

Read more about how localize.drupal.org works and how can you contribute in the drupal.org handbooks.
Statistics for projects have been disabled.

Jeg kommer meg ikke til noen muliget for å laste ned språkfiler

Takk for fint nettsted

ordbling old tant

Hjemmeside
Hjemmesides bilde
Avlogget
Bidragsyter
Ble med: 17.06.2008

Du finner de norske språkfilene til Drupal her. Etter at du har installert Drupal ville jeg også satt opp automatisk oppdatering av språkfiler jf. denne guiden.

Svar på forumemnet

(If you're a human, don't change the following field)
Your first name.
Innholdet i dette feltet blir holdt privat og vil ikke bli vist offentlig.