Feil ved lagring av tall, INTEGER til database (MySQL)

Ingen svar
Dogtown
Dogtowns bilde
Avlogget
Ble med: 29.08.2010

Hei! Kort forklart så er jeg på ”Pampers-Stadiet” når det gjelder php… Jeg har lastet ned et script som jeg ønsker at modifisere lidt. Det jeg har gjort er å ha lagt til flere poster i databasen, mandnr, Station, med mer. Problemet er at jeg ikke får lagret endringer i mandnr. I databasen (MySQL) er denne sat til INT. Koden for feltet i skjemaet er:  

<p><label>*mandnr:</label><input type="int" name="mandnr" value='<?php echo $_POST['mandnr'];?>' /> <?php echo(isset($error['mandnr']))?$error['mandnr']:"";?> <font size="2">max 4 tal</font></p>

Som en kan se har jeg forsøgt at endre inputtype til ”int” i stedet for ”text”. Lidt lengere op i scriptet er det listet op string(s)  

$username = mysql_real_escape_string($_POST['username']); $mandnr = mysql_real_escape_string($_POST['mandnr']); $Station = mysql_real_escape_string($_POST['Station']);

Skal jeg endre på denne?!? Det er i alt 8 felt med informasjon, og det er kun ”mandnr” som jeg ikke får endret på. Alle poster blir vist og jeg kan endre på resten uten porblemer. Jeg har lastet op hele index-filen til: http://frimbas.pastebin.com/WR9DKFrZ Hvor er det jeg feiler?? HPN  

Svar på forumemnet

(If you're a human, don't change the following field)
Your first name.
Innholdet i dette feltet blir holdt privat og vil ikke bli vist offentlig.