Her får du hjelp til å lage hjemmeside med video. Alle verktøy og programmer vi bruker til å lage webside er gratis.
Godkjenning av hjemmeside
Hjemmesiden min må godkjennes fra eksterne kilder før den kan lanseres.
De ønsker å gå igjennom den for å se at alt er etter deres rettningslinjer etc.
På hvilken måte er dette lettest å få til?
- Passordbeskytte hele nettstedet?
førstnevnte er en god vei å gå. Da kan jeg bare oversende dem nogginn info pr. epost.
Tenkte ikke over det i farten, kom bare på det mens jeg satt her. Men begyner jo å bli sent, så ikke rart at sånn spontan skriving oppstår uten å tenke gjennom først... hehee
Hahaha, så sant, så sant. Jeg er småtrett selv, men har satt meg i fore å lage en kalkis i natt, hehe. Nu skal kaffe traktes og vann i ansiktet kastes. Grenser litt til det absurde dette nattelivet, men det er stille og fint også.
jah, eneste tiden på døgnet man kan sitte i fred og ro:P hehee
Men det kommer med en pris dagen derpå da... Men det for future Thomas ta seg av

Ja, jeg ville brukt passordbeskyttelse, gjerne via htaccess og htpasswd, slik vi snakket om her.
Evt. kan du begrense tilgangen ved hjelp av IP-adressen til de som skal se websiden.
Sistnevnte kan jo bli litt trøblete, fordi IP-adresser ofte skifter. I tillegg må du be folk finne IP-adressen sin, slik at du kan gi den tilgang.
Hjelper folk å lage hjemmeside