Godkjenning av hjemmeside

ThomasK
ThomasKs bilde
Avlogget
Donator
Ble med: 30.12.2009

Hjemmesiden min må godkjennes fra eksterne kilder før den kan lanseres.

De ønsker å gå igjennom den for å se at alt er etter deres rettningslinjer etc.

På hvilken måte er dette lettest å få til?

- Passordbeskytte hele nettstedet?

med hilsen
Thomas Kile

Hjemmeside
Hjemmesides bilde
Avlogget
Bidragsyter
Ble med: 17.06.2009
Passordbeskyttelse eller IP-godkjenning

Ja, jeg ville brukt passordbeskyttelse, gjerne via htaccess og htpasswd, slik vi snakket om her.

Evt. kan du begrense tilgangen ved hjelp av IP-adressen til de som skal se websiden.

Sistnevnte kan jo bli litt trøblete, fordi IP-adresser ofte skifter. I tillegg må du be folk finne IP-adressen sin, slik at du kan gi den tilgang.

Hvis jeg har hjulpet deg, så setter jeg stoor pris på at du linker til Hjemmeside.org og anbefaler nettstedet til andre :)

ThomasK
ThomasKs bilde
Avlogget
Donator
førstnevnte er en god vei å

førstnevnte er en god vei å gå. Da kan jeg bare oversende dem nogginn info pr. epost.

Tenkte ikke over det i farten, kom bare på det mens jeg satt her. Men begyner jo å bli sent, så ikke rart at sånn spontan skriving oppstår uten å tenke gjennom først... hehee

med hilsen
Thomas Kile

Hjemmeside
Hjemmesides bilde
Avlogget
Bidragsyter
Ble med: 17.06.2009
Nattesøvn

Hahaha, så sant, så sant. Jeg er småtrett selv, men har satt meg i fore å lage en kalkis i natt, hehe. Nu skal kaffe traktes og vann i ansiktet kastes. Grenser litt til det absurde dette nattelivet, men det er stille og fint også.

Hvis jeg har hjulpet deg, så setter jeg stoor pris på at du linker til Hjemmeside.org og anbefaler nettstedet til andre :)

ThomasK
ThomasKs bilde
Avlogget
Donator
jah, eneste tiden på døgnet

jah, eneste tiden på døgnet man kan sitte i fred og ro:P hehee

Men det kommer med en pris dagen derpå da... Men det for future Thomas ta seg av

med hilsen
Thomas Kile

Svar på forumemnet

(If you're a human, don't change the following field)
Your first name.
Innholdet i dette feltet blir holdt privat og vil ikke bli vist offentlig.