noen som ha kode til et forum?

huva321
huva321s bilde
Avlogget
Ble med: 10.05.2010

hei lurer på om noen har en kode til et forum? trenger det veldig :)

Lager en nettside som skal handle om data maskiner og gaming :D

Hjemmeside
Hjemmesides bilde
Avlogget
Bidragsyter
Ble med: 17.06.2008
Sjekk ut phpBB

Sjekk ut phpbb.no

huva321
huva321s bilde
Avlogget
ikke hva jeg lette etter

trenger egentlig bare en ganske  enkel kode for forum og jeg skjønte ikke helt hvordan jeg skulle bruke den siden. 

jeg forsto nemlig ikke php videoene så bra men så er jeg bare 13 år :)

huva321
huva321s bilde
Avlogget
 og foresten må jeg bare

og foresten må jeg bare legge til at denne siden er fantastisk! det er mye hyggeligere og få: noen svarte deg :) jippi!

enn: du har fått svar.

Hjemmeside
Hjemmesides bilde
Avlogget
Bidragsyter
Ble med: 17.06.2008
Kode til forum.

Du sikter til eposten du mottar når du har mottatt svar i foraet ja, hehe :) Må jo prøve å ikke være for "upersonlig". :]

Et forum er ganske komplekst, med mange forskjellige funksjoner som skal virke sammen. En enkel kode vil nok være vanskelig å finne, og hvis du finner det, så er det utrygt å bruke den. (Sikkerhet for medlemmene osv). Ser du har gratis nettside på t35.com, så regner med at du ikke har tilgang til mange av servertjenestene som kreves for å drive et fora. Dvs databasetjenere etc.

Det du kan gjøre, er å google litt rundt etter "free forum", "free phpbb forum" eller liknende. Jeg vet det finnes nettsider som tilbyr deg å opprette et forum på deres server. Da slipper du å rote med selve installasjonen, da den som regel er veldig enkelt lagt opp (registrere konto, skrive navn på forum etc via web). :)

huva321
huva321s bilde
Avlogget
ja..

ja skal slutte på t35 det er virkelig bare noe rot :( men ja vi har jo forskjellige sider med sånt men ja jeg skal gå igang med og google og gaagle etter noe sånt

Svar på forumemnet

(If you're a human, don't change the following field)
Your first name.
Innholdet i dette feltet blir holdt privat og vil ikke bli vist offentlig.