Hjemmeside laget ved hjelp av drupal

tj
tjs bilde
Avlogget
Ble med: 08.10.2010

Hei!    Har laget hjemmeside ved hjelp av drupal. jeg synes siden fungerer bra , får lagt til menyer, tekst og bilder helt greit. men jeg får stadig mail om at ting bør oppdateres. Jeg lurer derfor på om jeg burde følge rådene om oppdateringer.

Adresse til siden er  www.nygaardsjoenbf.net  Tar imot alle tips og råd med takk.

Hjemmeside
Hjemmesides bilde
Avlogget
Bidragsyter
Ble med: 17.06.2008
Tilbakemelding på hjemmesiden din

Synes webdesignet, og da mener jeg themet du har valgt, kanskje er noe grått og trist. Jeg ville nok ha tonet opp gråfargen du har i bakgrunnen en god del, og heller brukt den gråfargen du har bak øverst nå i bunnen.

Bildene du har lagt ut er ikke akkurat det jeg forbinder med båtliv heller (og jeg har bodd mange år i Kragerø). Det er nok på tide å ta med seg kamera ut og få noen litt friskere sommermotiver på siden :)

Logoen over menyen til høyre er litt malplassert, siden den ikke går i ett med bakgrunnen, og du får den firkanteffekten. Jeg ville nok skaffet en litt tydeligere variant av dette symbolet og brukt det øverst på siden.

Videre ville jeg nok fjernet epost-adressen du har plassert i bunn, for på den måten å motvirke spam. (Hvis du legger ut epostadressen din slik, så kan du ikke forvente noe annet enn å motta store mengder spam over tid). Rådet her er altså å lage et kontaktskjema i steden, og så linke til dette fremfor å vise epostadressen direkte.

Ellers synes jeg du er inne på noe her. Veldig oversiktelig og fint.

aakicee
aakicees bilde
Avlogget
Ble med: 15.04.2015
Hjemmeside laget ved hjelp av drupal

Dette er en av hobbye hjemmesidene mine. det hele startet med at jeg begynte samle på modell brannbiler, ambulanser og politibiler, men også tøymerker fra etatene. etter vært nå tok jeg med Norsk brannvesen, men så har siden vokst seg til det som er i dag

Svar på forumemnet

(If you're a human, don't change the following field)
Your first name.
Innholdet i dette feltet blir holdt privat og vil ikke bli vist offentlig.