HTML editor

Anonym
Anonyms bilde

Hei!

Jeg har fulgt instruksjonene til videoen "Hvordan få HTML editor på ditt Drupal nettsted", men likevel fungerer det ikke helt som det skal. Teksten i artiklene blir ikke formatert, og HTML kode vises i teksten.

Har noen et tips til hvor jeg har gjort feil?

Hjemmeside
Hjemmesides bilde
Avlogget
Bidragsyter
Ble med: 17.06.2008
Inndataformat og HTML filter for WYSIWYG editor

Du får opp HTML-editoren og kan skrive i den slik som her i forumet, sant? Problemet er at formateringen du legger inn ikke vises i selve innholdet, men at HTML-koder som legges inn ved hjelp av WYSIWYG-editoren vises i selve teksten?

Hvis dette er tilfellet, så bør du ta en titt under inndataformater fra domene.com/admin/settings/filters - herfra trykker du "konfigurer" på det filteret WYSIWYG-editoren er aktivert på. Fjern deretter tikket i checkboksen hvor det står "Linjeskiftkonverter" og "HTML-filter". Se så om det fungerer da.

Si ifra om du fikk det til eller ikke, for du bør legge inn tagger i "HTML-filter" senere. Dette gjør du ved å klikke deg inn på "Konfigurer" fra inndataformatet der WYSIWYG-editoren er konfigurert. Menyen ser slik ut:

Filtrer HTML tagger for inndataformat

I dette tilfellet er taggene som ligger i feltet "Tillatte HTML merker" de som faktisk går gjennom og formatert i innholdet.

Regner med at du ikke har aktivert BBKode?

Batista
Anonyms bilde
Hei

det er så vanskelig å lage din egen hjemme side veldig vanskleig er det noen som gider å hjelpe meg med deg pealse

Hjemmeside
Hjemmesides bilde
Avlogget
Bidragsyter
Hva vil du ha hjelp til?

Kan godt hjelpe deg, jeg, men må vite mer spesifikt hva du vil ha hjelp til. Hva kan du, har du webhotell, hvordan vil du lage hjemmesiden, med et CMS eller kode selv?

Batista
Batistas bilde
Avlogget
Ble med: 06.03.2010
Ny hjemme side hjelp

Jeg har ikke begynt noe Enda er det noen som kan hjelpe meg være så snill

Jeg Vil lage en ny nettside Batista619@live.no

Batista
Batistas bilde
Avlogget
Ny hjemme side hjelp

Det vanskelig å lage php og html og css... Men jeg har jeg har en andre som heter http://mafiagas.webs.com

Jeg vil reparere den siden kan du dere hjelpe meg med det være så snill

Batista
Batistas bilde
Avlogget
Ny hjemme side hjelp

Du hjemmeside----__----    Jeg trenger av deg.. hva skal jeg begyne først må jeg laste ned noe må jeg kjøpe noe

Pealse forklar meg ossen man lager å hva man begynner først

Gjør du det Takk skal du ha!!!!!!

Hjemmeside
Hjemmesides bilde
Avlogget
Bidragsyter
Webhotell og domene

Du trenger webhotell og domene. Følg linken og gjør som guiden sier, så kan vi ta det derfra.

Svar på forumemnet

(If you're a human, don't change the following field)
Your first name.
Innholdet i dette feltet blir holdt privat og vil ikke bli vist offentlig.