Hvordan endre bakgrunn i WYSIWYG editor?

Olee
Olees bilde
Avlogget
Ble med: 07.01.2012

Jeg bruker Drupal 6 og har lagt inn WYSIWYG editor etter videoguiden her på Hjemmeside.org.

Etter at jeg innstalerte et nytt Themes så blir bakgrunne her hvor jeg skriver (på min hjemmeside) samme farge som en del av det nye themet, skal ikke det uansett være en hvit bakgrunn som det er her hvor jeg skriver nå?

Mvh Olee

Hjemmeside
Hjemmesides bilde
Avlogget
Bidragsyter
Ble med: 17.06.2008
Endre bakgrunn på WYSIWYG

Du må endre bakgrunnen på feltet hvor du skriver. Grunnen til at bakgrunnen på feltet blir i samme farge som themet, er fordi skrivefeltet settes inn i en iframe. Du må sette farge via CSS på body-elementet for å endre dette.

Olee
Olees bilde
Avlogget
Ble med: 07.01.2012
Hvordan endre WYSIWYG bakgrunn i CSS?

Jeg må nok spørre om hvor man setter farge via CSS, finner ikke hvor jeg kan gjøre det.

Mvh Olee

Hjemmeside
Hjemmesides bilde
Avlogget
Bidragsyter
Ble med: 17.06.2008
Bytte fra FCK til CK WYWIWYG editor?

Før vi forsøker å endre bakgrunnen i WYSIWYG-editoren din, må jeg vite om du bruker FCKeditor eller CKeditor. Hvis du bruker FCKeditor, men bytter til CKeditor, slik jeg foreslo til deg i tråden din med spørsmål om hvorfor nettleseren fryser pga WYSIWYG editoren, så kanskje problemet blir løst av seg selv.

Hvis ikke dette løser problemet ditt, så har jeg løst problemet for en annen person tidligere. Se hans tråd om bakgrunnsbug i WYSIWYG editoren, der finner du svar.

Gi meg beskjed om hvilken av løsningene som fungerte – andre på foraet kan ha nytte av det.

Svar på forumemnet

(If you're a human, don't change the following field)
Your first name.
Innholdet i dette feltet blir holdt privat og vil ikke bli vist offentlig.