installere drupal med webhotell fra one.com - page not found

Ingen svar
nette_sk
nette_sks bilde
Avlogget
Ble med: 11.10.2010

Hei.

Jeg er veldig fersk i gamet, og har ikke helt kontroll på alle begrepene ennå. Men i hvertfall så skal jeg da etterhvert prøve å lage min egen hjemmeside. Jeg har kjøpt webhotell hos one.com og bruker mac. Jeg tenkte at jeg skulle prøve å bruke drupal siden det virker enkelt å bruke. Jeg fulgte videoguiden til punkt og prikke og har nå installert drupal, og førstesiden ser fin ut, helt til jeg trykker på noe, som for eks. administer. Da blir siden til bare tekst med understrek under som man kan trykke på - de ulike underkatogoriene. Når jeg da velger å trykke på noen av disse som eks 'site building' kommer feilmeldingen 'page not found' uansett hva jeg trykker på. Jeg kjørte en update.php etter anbefaling forumet på drupal og fikk da en statusrapport som jeg ikke skjønner noe av siden jeg er nybegynner. Det står også denne feilmeldingen på administrator siden min: One or more problems were detected with your Drupal installation. Check the status report for more information. Skjønner jo at noe er feil, men for meg er det vanskelig å vite hva som er feilen.

Kan du hjelpe meg å finne ut av det?

0 false 21 18 pkt 18 pkt 0 0 false false false /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Vanlig tabell"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:10.0pt; mso-para-margin-left:0cm; mso-pagination:widow-orphan; font-size:12.0pt; font-family:"Times New Roman"; mso-ascii-font-family:Cambria; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-fareast-font-family:"Times New Roman"; mso-fareast-theme-font:minor-fareast; mso-hansi-font-family:Cambria; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}

Svar på forumemnet

(If you're a human, don't change the following field)
Your first name.
Innholdet i dette feltet blir holdt privat og vil ikke bli vist offentlig.