Ønsker guider i JavaScript

Vendetta
Vendettas bilde
Avlogget
Ble med: 25.12.2009

God kveld. Jeg vil starte denne tråden med og si at dette er en veldig fin side. Får raskt hjelp av andre brukere og ikke minst kjempe bra svar i fra deg. Er veldig glad for at jeg fant denne siden.

Men jeg lurte egentlig litt på om det hadde vert en mulig het og fått inn et par videor om Javascript. For det sines jeg liksom gjir det det lille ekstra på siden du lager. Så vis du endag kunne ha tatt deg tid (trenger ikke og stresse med det) til og lagt inn noen videor om javascript og litt div innen det så hade jeg vert kjempe glad. MEn som sakt så trenger du ikke og stresse med det. Har det ikke travelt jeg så det :P

Vennlig Hilsen Ola

Hjemmeside
Hjemmesides bilde
Avlogget
Bidragsyter
Ble med: 17.06.2008
JavaScript kommer, men det blir en stund til

Det kommer noen videoer om JavaScript (og jQuery) etterhvert, men først vil jeg bygge på det som allerede er påbegynt.

Gjenstår litt i de forskjellige CMSene, PHP kurset og jeg har endel idéer til noen nye serier. Har også planer om guider om internettmarkedsføring, der jeg forklarer en god del rundt søkemotoroptimalisering m.m.

Hvis du vil lære JavaScript, så finnes det jo veldig gode (skriftlige) tutorialer på W3schools. Du burde begynne der, skrive litt funksjoner og prøve og feile for å se sammenhengene.

Har du sett PHP-videoene enda? PHP har endel til felles med JavaScript. Hvis du vet hva funksjoner, arrays, variabler, datatyper, operatorer osv er, så er det enklere å begynne med JS.

Vendetta
Vendettas bilde
Avlogget
Ble med: 25.12.2009
Som sakt

Som jeg sa så trenger du ikke og stresse med dette. Og at du ut fyller mere på det du har er jo bare bra :)

Ja jeg har sett over PHP-videoene men tror det ikke gjør noe om at jeg ser over de litt til :) så kan jeg sjekke litt på W3schools i mens :)

Svar på forumemnet

(If you're a human, don't change the following field)
Your first name.
Innholdet i dette feltet blir holdt privat og vil ikke bli vist offentlig.