Her får du hjelp til å lage hjemmeside med video. Alle verktøy og programmer vi bruker til å lage webside er gratis.
Klarer ikke koble dreamweaver til nettsiden..remote folder?
Jeg kjøpte et domene fra domene.no, men jeg klarer ikke å få koblet opp dreamweaver med nettsiden. Kan noen se hva jeg gjør galt?
Har også prøvd å fjerne tuftop.no under "what folder on the server do you want to store your files in?". Og da får jeg ingen feilmelding, men da jeg prøver å koble til nettsiden skjer det ingenting.

Jeg får fremdeles en nettside som ser slik ut:
Har tatt kontakt med domene.no, men de klarer ikke helt å sette ord på hva jeg må gjøre. Så ikke mye hjelp å få der. Da jeg spurte sa de iallefall at:
Servername er ”tuftop.no” Directory er også ”tuftop.no” Dreamweaver har en innebygd FTP klient, så da trenger du strengt tatt ikke FileZilla, men kan være kjekt å ha i bakhånd
Men det funket ikke, så da sa de:
Prøv /tuftop.no som remote folder. Altså, legg til en /
men det går heller ikke! Noen som vet?
Eventuelt noen som kunne forklart meg hva jeg må stille inn dersom jeg ønsker å bruke FileZilla istedet for? om dette ikke går da..
I feltet "what folder on the server do you want to store your files in" (att de ikke bare kunne kalt det for "Root folder")...
Anyway, der kan du forsøke å bytte til "public_html/" til eks...

Ja du har helt rett! Det ville hjulpet endel om jeg hadde visst det :) Hehe. Men jeg fikk det til tilslutt. Hadde visst fått sletta en mappe på selve domenet. Men takk for hjelpen, setter pris på det!
Don't borrow trouble