Klarer ikke koble dreamweaver til nettsiden..remote folder?

livisan
livisans bilde
Avlogget
Ble med: 29.06.2011

Jeg kjøpte et domene fra domene.no, men jeg klarer ikke å få koblet opp dreamweaver med nettsiden. Kan noen se hva jeg gjør galt?

Har også prøvd å fjerne tuftop.no under "what folder on the server do you want to store your files in?". Og da får jeg ingen feilmelding, men da jeg prøver å koble til nettsiden skjer det ingenting.

Jeg får fremdeles en nettside som ser slik ut:  

Har tatt kontakt med domene.no, men de klarer ikke helt å sette ord på hva jeg må gjøre. Så ikke mye hjelp å få der. Da jeg spurte sa de iallefall at:

Servername er ”tuftop.no” Directory er også ”tuftop.no” Dreamweaver har en innebygd FTP klient, så da trenger du strengt tatt ikke FileZilla, men kan være kjekt å ha i bakhånd

Men det funket ikke, så da sa de:

Prøv /tuftop.no som remote folder.  Altså, legg til en /

men det går heller ikke!  Noen som vet?

Eventuelt noen som kunne forklart meg hva jeg må stille inn dersom jeg ønsker å bruke FileZilla istedet for? om dette ikke går da..

Don't borrow trouble

ThomasK
ThomasKs bilde
Avlogget
Donator
Ble med: 30.12.2009
root folder : public_htm/

I feltet "what folder on the server do you want to store your files in" (att de ikke bare kunne kalt det for "Root folder")...

Anyway, der kan du forsøke å bytte til "public_html/" til eks...

med hilsen
Thomas Kile

livisan
livisans bilde
Avlogget
Ble med: 29.06.2011
Ja du har helt rett! Det

Ja du har helt rett! Det ville hjulpet endel om jeg hadde visst det :) Hehe. Men jeg fikk det til tilslutt. Hadde visst fått sletta en mappe på selve domenet. Men takk for hjelpen, setter pris på det!

Don't borrow trouble

Svar på forumemnet

(If you're a human, don't change the following field)
Your first name.
Innholdet i dette feltet blir holdt privat og vil ikke bli vist offentlig.