Legge inn html side i en php side?

Vendetta
Vendettas bilde
Avlogget
Ble med: 25.12.2009

Hei. Jeg har laget et hengman spill i html og sku lagt det inn på et mafia spill side jeg har vert med og laga. Men det mafia spillet er i php så lurer litt på hvordan jeg skal få inn menyene og bakerunden og alt sån så lenge hengman spillet er i html?

- Vendetta

Hjemmeside
Hjemmesides bilde
Avlogget
Bidragsyter
Ble med: 17.06.2008
Usikker på hva du mener

Jeg ble veldig usikker på hva du mente nå.

Skal du ha hangman spillet i HTML inn i mafiaspillet som er laget i PHP? Hvilke menyer er det snakk om her, er det snakk om menyene og bakgrunnen i mafiaspillet, eller er det snakk om menyer som hører til hangmanspillet?

I såfall, er mafiaspillet basert på en eller annen åpen kildekode, eller er dette noe du med kompiser har kodet fra bunnen?

Vendetta
Vendettas bilde
Avlogget
Hengman spillet skal liksom

Hengman spillet skal liksom vere i mitt siden da også skal menyen til mafia spillet være som det er. så skal egentlig bare "legge" spillet inn for og si det på den måten vis du skjønner bedre hva jeg mener da.

Vi har ikke kodet det helt i fra bunden. Vi kjøpte det bilig av en som hadde starta på det og gadd ikke mer. Men alle filene og scripten der er jo i php.

Hjemmeside
Hjemmesides bilde
Avlogget
Bidragsyter
Ble med: 17.06.2008
Noen tips

Ja, jeg skjønner hva du mener nå. Saken blir jo hvordan han har laget det da, og det kan ikke jeg vite, siden jeg ikke har sett hvordan mafiaspillet er bygget opp.

Det du må forsøke å gjøre er:

1. lage en link til hangmanspillet i templaten for mafiaspillet
  2. finne ut hvordan man kan opprette en side i mafiaspillet der du kan putte koden til hangmanspillet

Skulle gjerne hjulpet deg mer, men det er ikke lett når jeg ikke vet noe om hvordan mafiaspillet ser ut. Var jeg deg ville jeg tatt kontakt med personen som kodet mafiaspillet og hørt med ham hvordan man kan definere nye undersider hvor en kan putte ny HTML-kode.

PHP er ikke et strukturspråk slik som HTML. PHP er et programmeringsspråk som blant annet prosesserer forespørsler og henter ut data på bakgrunn av forespørslene. Med andre ord er mafiaspillet deres kodet i HTML og PHP.

Så snart du finner ut hvordan du kan legge til nye undersider og innhold i mafiaspillet skal det nok være en smal sak å legge inn hangmanspillet ditt.

Vendetta
Vendettas bilde
Avlogget
Er ikke lett og få kontakt i

Er ikke lett og få kontakt i han. for han er ikke norsk vi kjøpte det ta en fyr i utlandet

MEn skal prøve og få tak i han. Takk for hjelpen :)

Kasper
Kaspers bilde
Mafiaspill

Hvordan kan du lage ett sånt nettbasert mafiaspill?

Skal ikke være så dyrt heller da og ikke for vanskelig! 

Svar på forumemnet

(If you're a human, don't change the following field)
Your first name.
Innholdet i dette feltet blir holdt privat og vil ikke bli vist offentlig.