Login funksjon

Tim
Tims bilde
Avlogget
Ble med: 15.01.2010

Hei Lengesiden jeg har hvert innom men har jo startet med koding igjen så da måtte jeg jo nesten det.

Kan vel først skrive litt generelt om hva jeg hålder på med for jeg skal bygge opp en hjemmeside. Denne siden skal da tilslutt bestå av: admin login,nyhets side, om meg, prosjekter, gjestebok og bilde galleri. Hensikten med siden er vel egentlig å øke kunnskapene mine innen Photoshop,HTML,CSS,PHP og MySQL.

Så har jeg kommet til det punktet at jeg skal lage Loginfunksjonen. Mente det var her jeg leste det at det er best og starte med den(før registrer funksjonen). Til nå har jeg laget fått laget noe smått: Konfigurasjon.php koblet siden til databasen, Login.php Sjekket om brukeren er innlogget eller ikke  m/ session og laget login form i HTML. Det jeg nå trenger litt hjelp til er da å lage en login funksjon. Vet ikke helt hvor jeg skal starte etc. :S Noen som kan hjelpe?

Tim @ Gambinomafia

Tim
Tims bilde
Avlogget
Ble med: 15.01.2010
Slett post Letet etter den

Slett post Letet etter den innloggings guiden men fant den ikke i på tirsdag/onsdag. Fant den tydligvis i dag var nok bare litt trøtt xD Så innlegget kan slettes :)

Tim @ Gambinomafia

Svar på forumemnet

(If you're a human, don't change the following field)
Your first name.
Innholdet i dette feltet blir holdt privat og vil ikke bli vist offentlig.