Lurer på hva dere synes om denne navigasjonen.

adw4nced
adw4nceds bilde
Avlogget
Ble med: 04.11.2011

INFO: Bruker Notepad++, Photoshop og Firefox.

Når det er sagt, så har det seg sånn at jeg fokuserer mest på design per dags dato, og strever etter bedre innflytelse på den fronten, samtidig som jeg lærer html,css etc på veien. (har nå drevet med design og koding i overkant av 1 uke).

Jeg kan med hånden på hjertet si at jeg valgte feil vei, når det gjaldt linje på skolen. Skulle så JÆ*** ha gått en linje som inneholdt webdesign, coding o.l. Istedet ble det Salg & samferdsel. Jay, fordi jeg strøyk med glans :D Jaja, er jo ikke en blog dette.

Jeg orker ikke engang tanken på ferdiglagde templates osv. ("Det er jo ikke engang mitt eget")

Her er linken til Navigasjonen:  Navigasjon

Vil også legge til at, etter masse leting på google fant jeg omsider et gratis webhotell, som i tillegg gir deg sub-domene under dems originale domene, samt FTP tilgang og mulighet for å legge ut ditt design, ved å logge deg på og slette temporary "index.html". (Det er forresten ikke reklame jeg driver med nå, Men det kan være utrolig nyttig, om man ikke er klar for å drive nettsiden med engang. Webhotell + sub-domene + FTP tilgang + eget unikt design = Perfekt !

HUSK: Jeg har bare såvidt startet med design og koding, og har som sagt drevet med det i overkant av 1 ukes tid.

Konstruktiv kritikk er god kritikk. Harsh kritikk er for meg OGSÅ god kritikk! Kjør på! :)

Brenner for koding. Et hav av muligheter, en ekspanderende hobby.

goran298
goran298s bilde
Avlogget
BidragsyterDonator
Ble med: 31.03.2010
nice

Hei

Klarer ikke dy meg :D

Syns menyen din er meget bra jeg, skal jeg rette fingeren på noe så er det størrelsen.... Knappene blir litt vel store etter min smak, men som kjent smaken er som baken... delt. :)

adw4nced
adw4nceds bilde
Avlogget
Ble med: 04.11.2011
Hei Goran

Takk for tilbakemeldingen.

Ja, Jeg er enig med deg. navigasjonen er for stor, men poenget med den var jo igrunn at jeg skulle ordne med det visuelle, animasjonen og sånn.

mvh

adw

Brenner for koding. Et hav av muligheter, en ekspanderende hobby.

Svar på forumemnet

(If you're a human, don't change the following field)
Your first name.
Innholdet i dette feltet blir holdt privat og vil ikke bli vist offentlig.