Guider om media player, flash og silverlight på hjemmesiden

Zindi_MiN
Zindi_MiNs bilde
Avlogget
Ble med: 31.12.2009

Mer informasjon om media player, flash og silverlight på nettsiden ?

http://www.tv2underholdning.no/video/  se dene link..

Hjemmeside
Hjemmesides bilde
Avlogget
Bidragsyter
Ble med: 17.06.2008
Guider om multimedia implementering?

Skjønner ikke helt hva du er ute etter, men hvis du ønsker guider som viser hvordan man lager og setter inn elementer fra Media Player, Macromedia Flash og Microsoft Silverlight, så er jeg på nett.

Dette er i såfall guider som vil komme på et senere tidspunkt, når websiden har mye bredere innhold innenfor allerede påbegynte emner.

Hvis du primært er ute etter å sette inn video på nettstedet ditt, så anbefaler jeg at du konverterer til og bruker flv-formatet, da dette har bredetst støtte på forskjellige platformer (Windows, Linux, Mac)

Zindi_MiN
Zindi_MiNs bilde
Avlogget
Ble med: 31.12.2009
 Windows

Windows

Hjemmeside
Hjemmesides bilde
Avlogget
Bidragsyter
Ble med: 17.06.2008
Bruk FLV

Aner ikke hva du snakker om, du må uttrykke deg med mer enn ett ord hvis jeg skal ha mulighet til å svare deg.

Gjetter likevel på at du selv har Windows, hvilket ikke har noe med saken å gjøre. Målet med websider er jo at de skal være kompatible på tvers av operativsystemer. Folk som kommer inn på nettstedet ditt har jo ikke nødvendigvis Windows.

Poenget med å bruke FLV fremfor Silverlight og eksempelvis Media Player (WMV-formatet, Windows Media Video), er at man da får mer "tilgjengelige" websider.

Svar på forumemnet

(If you're a human, don't change the following field)
Your first name.
Innholdet i dette feltet blir holdt privat og vil ikke bli vist offentlig.