Mer kursing i Drupal

Ingen svar
synch
synchs bilde
Avlogget
Ble med: 06.09.2010

Hei, først og fremst, takk for super nettside!

Har planer om å få på plass ei nettside for kommersiell virksomhet . Har tidligere hatt et par andre nettsider som har blitt satt opp av designer/utvikler med en CMS løsning som enhver idiot kan bruke. Nå har jeg ønske om å sette opp min neste nettside selv, for å lære basisen i dette en gang for alle. Jeg regner med det ikke blir min siste nettside, så økonomi er også en tanke.

Jeg har gått igjennom videoene om Drupal her, og jeg hang ganske godt med frem til "Lær å kontrollere presentasjon på hjemmesiden". Derfra ble det for min del mer og mer gresk. Men dette kun for at jeg selv har nada bakgrunnkunnskap og derfor ble litt for mye som skjedde på kort tid. Jeg kan selvsagt gjøre meg vrang og å gå til innkjøp av bøker, samt se videoene om igjen flere ganger. Men med jobb, unger og ønske om å få opp nettsiden før idéen blir gammel, ser jeg etter en mulighet til å bli kurset gjennom utviklingen av min første egne hjemmeside. Jeg regner med jeg kan lære veldig mye av dette, samtidig som at nettsiden jeg opprinnelig er ute etter blir ferdig.

Men hva er mulighetene for å få til dette, mot betaling selvfølgelig. Jeg kunne gjerne vært med på kurs i et sted på østlandet, eller hatt en kontakt som guidet over internett/tlf etterhvert som utfordringene dukker opp.

Jeg ser det er tidligere spurt etter mer kurs på dette forumet. Kom det noen vei?

Jeg fant ingen kontaktinformasjon på denne nettsiden. Men hvis innehaveren eller andre har noen tips kan jeg nåes på storsveens @, online.no

Mange takk :)

Svar på forumemnet

(If you're a human, don't change the following field)
Your first name.
Innholdet i dette feltet blir holdt privat og vil ikke bli vist offentlig.