Mulig at hjemmeside.org tester webhotell?

Kekurikekaka
Kekurikekakas bilde
Avlogget
Ble med: 06.09.2010

Driver et webhosting firma og ønsker å bruke denne på forsiden vår: http://hjemmeside.org/anbefalt-webhotell-hjemmeside

Er det mulig at dere/du tester vår tjeneste og gir en karakter? Evt. om vi deler ut 5 gratis webhotell for ett år på siden her for å la brukere testet det ut i sammarbeid med hjemmeside.org. Det vil si at vi enten bruker en hjemmeside.org promokode for brukere, eller tar å velger ut de 5 første som svarer i en tråd.

Mulighetene er mange :-)

ThomasK
ThomasKs bilde
Avlogget
Donator
Ble med: 30.12.2009
kapasitet opperere dere

kapasitet opperere dere med?

type adminnistrasjonspanel bruker dere etc.?

med hilsen
Thomas Kile

Anonym
Anonyms bilde
Hei! Administrasjonspanel er

Hei!

Administrasjonspanel er lett og svare på, men funksjoner og slikt er det nesten ikke mulig å ramse opp. Vi har en ganske grei oversikt på nettsiden våres (se link nederst). Ut ifra dette, kan jeg nevne noen nøkkelfunksjonaliteter (hvor alle er mer eller mindre standard tilgjengelighet/funksjonalitet i cPanel): 

-  cPanel 11.  - Tre av pakkene har fri trafikk  - Støtte for PHP 4&5, Ruby on Rails, ubegrenset Cron Jobs, mulighet for å endre php.ini, mm.  - Fra 500 til 15000 MB lagringsplass .. og mye mer.

Du har hele oversikten her: http://www.fleksiweb.no/webhotell_oversikt.php

:-)

ThomasK
ThomasKs bilde
Avlogget
Donator
Ble med: 30.12.2009
jeg er i utviklingsfasen av

jeg er i utviklingsfasen av et konsept som kan bli relativt heftig - både trafikkmessig og ikke minst serverkapasitet med tanke på lagring av data i MySQL-database.

Hva det hele går ut på er for tidlig for meg å gå ut med - men hvis ting går etter planen vil dette konseptet bli et samlingsted for tusenvis av aktører i norge + heftig pågang fra forbrukere...

15GB virker jo til å være endel da...

skal lese litt grundigere på hva detta er for noe...

med hilsen
Thomas Kile

Svar på forumemnet

(If you're a human, don't change the following field)
Your first name.
Innholdet i dette feltet blir holdt privat og vil ikke bli vist offentlig.