Signatur-løsning

ThomasK
ThomasKs bilde
Avlogget
Donator
Ble med: 30.12.2009

Du burde få opp en signatur løsning. Gjerne med .php som diskusjon.no har.

Slik at når du endrer den, så endrer du også alle gamle innlegg etc...

med hilsen
Thomas Kile

Hjemmeside
Hjemmesides bilde
Avlogget
Bidragsyter
Ble med: 17.06.2008
Signaturløsning

Du mener bare en helt vanlig forumsignatur? Ikke med støtte for PHP håper jeg, for det kan gå galt når man lar brukere legge inn php-kode i signaturen, hehe. :]

Vet forøvrig hva en signatur er, og skal se hva jeg kan gjøre. Kommer til å "pimpe" forumet her mer etterhvert. Men du, kan ikke du laste opp en avatar da? :)

ThomasK
ThomasKs bilde
Avlogget
Donator
med php-løsning mente jeg

med php-løsning mente jeg ikke at brukerene kunne bruke php. men at selve funksjonen var php-basert.

Om jeg eksempel har en signatur, og så endrer jeg den, så endres den på alle tidligere innlegg også. ikke bare på nye innlegg om du skjønner...

med hilsen
Thomas Kile

Hjemmeside
Hjemmesides bilde
Avlogget
Bidragsyter
Forumsignaturer

Siden forslaget ditt var så bra, så tok jeg det til etteretning og la inn signaturstøtte. Måtte style forumet litt for å få det til å fungere, så si ifra om noe ser alvorlig galt ut i din nettleser. Man endrer naturligvis innholdet i forumsignaturene fra brukerkontrollpanelet. Sånn, ThomasK, nå får du legge inn et forumbilde, synes jeg.

ThomasK
ThomasKs bilde
Avlogget
Donator
slikleis

Der fikk jeg opp ett bilde og en signatur ;)

med hilsen
Thomas Kile

Hjemmeside
Hjemmesides bilde
Avlogget
Bidragsyter
Bra at du la opp avatar

Se der, ja, det ble saker! :) Greit å ha noe visuelt å forholde seg til. Kunne ønske flere registrerte seg og la opp et profilbilde, fremfor å poste som gjester. Er jo enklere å hjelpe folk med flere ting når jeg vet litt om dem, f.eks. hvor de har webhotell o.l. Er ikke så enkelt å vite slike ting når folk poster som gjester.

Svar på forumemnet

(If you're a human, don't change the following field)
Your first name.
Innholdet i dette feltet blir holdt privat og vil ikke bli vist offentlig.