Her får du hjelp til å lage hjemmeside med video. Alle verktøy og programmer vi bruker til å lage webside er gratis.
Signatur-løsning
- Logg på eller opprett en konto for å skrive kommentarer
Du burde få opp en signatur løsning. Gjerne med .php som diskusjon.no har.
Slik at når du endrer den, så endrer du også alle gamle innlegg etc...
med php-løsning mente jeg ikke at brukerene kunne bruke php. men at selve funksjonen var php-basert.
Om jeg eksempel har en signatur, og så endrer jeg den, så endres den på alle tidligere innlegg også. ikke bare på nye innlegg om du skjønner...
Siden forslaget ditt var så bra, så tok jeg det til etteretning og la inn signaturstøtte. Måtte style forumet litt for å få det til å fungere, så si ifra om noe ser alvorlig galt ut i din nettleser. Man endrer naturligvis innholdet i forumsignaturene fra brukerkontrollpanelet. Sånn, ThomasK, nå får du legge inn et forumbilde, synes jeg.
Der fikk jeg opp ett bilde og en signatur ;)
Se der, ja, det ble saker! :) Greit å ha noe visuelt å forholde seg til. Kunne ønske flere registrerte seg og la opp et profilbilde, fremfor å poste som gjester. Er jo enklere å hjelpe folk med flere ting når jeg vet litt om dem, f.eks. hvor de har webhotell o.l. Er ikke så enkelt å vite slike ting når folk poster som gjester.

Du mener bare en helt vanlig forumsignatur? Ikke med støtte for PHP håper jeg, for det kan gå galt når man lar brukere legge inn php-kode i signaturen, hehe. :]
Vet forøvrig hva en signatur er, og skal se hva jeg kan gjøre. Kommer til å "pimpe" forumet her mer etterhvert. Men du, kan ikke du laste opp en avatar da? :)
Hjelper folk å lage hjemmeside