Søkefelt for internsøk på siden for drupal.

Anonym
Anonyms bilde

Hei

Jeg jobber med en nettside med fagstoff for et videregående skole kurs. Oversikten er forholdsvis grei takket være mulighetene til å peke til sidene gjennoms menyer. Likevel begynner det å bli en del fagstoff slik at det begynner å melde seg et behov for å kunne søke innad på siden.

Er det noen moduler som er anbefalt til dette? Er det ellers noen spesialtriks for å få dette til. Jeg ser at det dukker opp en del moduler når jeg søker på drupal.org etter moduler under categorien search. For øvrig er jeg ikke så stødig på engelsk at det er lett å orientere seg i hva som er hva og hva de ulike modulene gjør. Derfor spør jeg her om det er noen gode erfaringer ute å går?

Hjemmeside
Hjemmesides bilde
Avlogget
Bidragsyter
Ble med: 17.06.2008
Internsøk

Hei, så stilig at du har laget en egen læringsressurs i Drupal CMS! Du vet at det er en modul for internsøk i kjernen på Drupal? Hvis ikke; ta en titt under moduler i administrasjonsmenyen!

flickr
flickrs bilde
Avlogget
Ble med: 07.10.2010
takker

Fant ut av det :) Ble litt lurt av formuleringen "Aktiverer globale nøkkelordsøk.".

Må eller si at jeg synes denne siden og veiledningene dine er enestående. Du svinger macheten for oss "amatører" gjennom en jungel av informasjon og muligheter på mesterlig vis :)

Svar på forumemnet

(If you're a human, don't change the following field)
Your first name.
Innholdet i dette feltet blir holdt privat og vil ikke bli vist offentlig.