Søkemotor, websiden min er ikke i Google

Anonym
Anonyms bilde

Jeg får ingen treff på nettsiden min når jeg søker på domenet i google eller andre søkemotorer. Hva skal jeg gjøre?

Hjemmeside
Hjemmesides bilde
Avlogget
Bidragsyter
Ble med: 17.06.2008
Er hjemmesiden indeksert av søkemotorene?

Det er et veldig godt spørsmål som ikke kan besvares uten mer innsikt, hehe. Er websiden din i det heletatt indeksert i google da? Søk på site:dinhjemmeside.com og se om du får opp noen resultater, hvis ikke er det ingen websider på nettstedet ditt som er indeksert, og dermed ikke så rart om du ikke mottar noe trafikk.

Hallvard
Anonyms bilde
Resultat på domene

hei:)

Jeg får opp ressultat når jeg søker direkte på domenet hallvardbjorkelund.com nå. Vet ikke hvorfor jeg får det nå og ikke tidligere, men går hvertfall riktig vei:P Men jeg har fortsatt et problem; man er nødt til å søke på hallvard bjorkelund istedenfor bjørkelund som er navnet. Hvordan ordner jeg slik at jeg får treff på bjørkelund også? har gjort slik at alle de viktige page titlene inneholder det riktige navnet. Da burde jeg vel få treff når jeg søker i google? kan hende det ikke funker fordi google ikke har oppdatert registeret enda, jeg vet ikke.

SlettetBruker
SlettetBrukers bilde
Avlogget
Ble med: 10.03.2012
Indeksering av domene

Ja dette er noe man kan diskutere i måneder. Men svaret er veldig enkelt. Noen tror at man kjøper et domene, leier server. Laster opp siden, da er men i mål.

Nei det er ikke slik dette virker. Det kan ta MANGEN måneder før man i det heletatt finner siden gjennom søkeord.

Man finner siden selvsakt om man søker direkte med .com eller hva du har. da dukker den opp. Men ikke om man søker etter Keywords. Ellers er mye tekst på siden veldig bra. Også undersider er veldig bra. Når du plasserer ut en link hos andre. Ikke ta ROOT linken din.

Det vil si; ikke ta www.domene.com ta heller en underside som www.domene.com/katalog/en-side.html

Dette hjelper også, for da må spiderene gjennom www siden din for å hente infoen du ønsker skal vises. 

[forsøk på salg av eget produkt fjernet av Hjemmeside]

johson
johsons bilde
Avlogget
Ble med: 21.01.2015
Søkemotor, websiden min er ikke i Google

et er et veldig godt spørsmål som ikke kan besvares uten mer innsikt, hehe. Er websiden din i det heletatt indeksert i google da? Søk på siteglisinhjemmeside.com og se om du får opp noen resultater

asad

Svar på forumemnet

(If you're a human, don't change the following field)
Your first name.
Innholdet i dette feltet blir holdt privat og vil ikke bli vist offentlig.