Theme

morten82
morten82s bilde
Avlogget
Ble med: 01.11.2010

Hei!

Noen som har et tips til et enkelt Theme for en firmahjemmeside? syns alle ser ut som blogg, men det er muligens bare en innstilling?

Hjemmeside
Hjemmesides bilde
Avlogget
Bidragsyter
Ble med: 17.06.2008
Drupal themes

Du kan jo velge hvilke elementer som skal vises og ikke vises i et theme. Videre kan du bytte ut headere og så videre, slik at det blir mer rettet mot ditt spesifikke firma.

Jeg anbefaler deg å finne et theme du synes ser greit ut, og leke litt med innstillingene. Da får du litt følelse for hvilke muligheter du har. Da blir det også lettere å se potensialet i andre themes.

Det er også mulig å kjøpe themes, så hvis du ikke finner et passende gratisalternativ, så anbefaler jeg deg å sjekke ut Drupal Themes hos TemplateMonster. Her finner du blant annet themes skreddersydd for spesielle bransjer, f.eks. leger og spesialister. Pass på at du kjøper et Drupal-theme, og ikke et theme til noe annet! De har forøvrig god kundeservice, så om du skulle være uheldig å kjøpe feil, så pleier de å ordne opp, slik at du får et theme som er tilpasset ditt CMS (som jeg har forstått er Drupal). :)

Svar på forumemnet

(If you're a human, don't change the following field)
Your first name.
Innholdet i dette feltet blir holdt privat og vil ikke bli vist offentlig.