Tilbakemelding på innhold

Tim
Tims bilde
Avlogget
Ble med: 15.01.2010

Hei

Vil bare si at denne siden hjalp meg veldig mye i start perioden. Veldig fine kode guider. Har vel ikke vær her inne på mange måneder nå men føler at html, css og php har blitt lagt litt bort. Føler at det burde bli mere prioritert igjen. Eller kanskje få opp litt om MySQL ? :)

Tim @ Gambinomafia

Hjemmeside
Hjemmesides bilde
Avlogget
Bidragsyter
Ble med: 17.06.2008
Tusen takk for skryt

Hei, beklager tregt svar, men tusen takk for de hyggelige tilbakemeldingene – de varmet. :) Jeg har selv vært lite aktiv her pga enormt med skolearbeid, men prøver å bidra mer nå.

Jeg hadde forhåpninger om at de jeg lærer bort ting til skulle bidra litt mer til å hjelpe andre i foraet, men det ser ut som om mange vender nettstedet nesen når de er viderekommende nok til å bruke andre ressurser. Det er flott at folk beveger seg vekk fra Hjemmeside.org og bruker andre ressurser, siden dette primært skal være en introduksjon til de som ikke kan noe eller de som bare kan litt, men det hadde vært fint om flere hjalp hverandre. :)

Jeg skal prøve å få laget mer innhold på alle fronter, også MySQL. PHP og MySQL er jo for litt mer viderekommende, så jeg kommer ikke til å ta den helt ut med hensyn til disse emnene, men en introduksjon og basics skal jeg få til.

Svar på forumemnet

(If you're a human, don't change the following field)
Your first name.
Innholdet i dette feltet blir holdt privat og vil ikke bli vist offentlig.