Her får du hjelp til å lage hjemmeside med video. Alle verktøy og programmer vi bruker til å lage webside er gratis.
Tren litt bistand til utforming av denne siden uten tabeller
tor, 10/06/2011 - 20:37
home.broadpark.no/~monoras/Slekshjemmesiden/besteforeldre/04_farfar.html
Trenger noen tips om å lage denne siden bedre en tabell som den er i dag. driver å lære meg å kunne bruke CSS oppsett men slitt litt med kodingen på hvordan og hva jeg må legge inn sånn at jeg få siden som jeg ønsker at den skal se ut.
Håper noen har noen stall tips på å bygge opp en sånn side....
tor, 10/06/2011 - 21:03
Hjemmeside med slektstre
Det kommer jo ann på hvordan du vil at slektssiden skal se ut. Selv hadde jeg kikka på masse andre slektssider og funnet et oppsett jeg ville bruke selv. Deretter hadde jeg tegnet med penn på papir for å få et inntrykk av hvordan det vil bli, før jeg startet med selve kodingen.
Har du noen idéer om hvordan du vil at dette skal bli da?

men har vel landet på nesten dette utsende jeg har i denne tabell siden. ja jeg har sett en del på hvordan andre setter dette opp og sett hvordan Legacy slekt programet jeg bruker setter opp sin hjemmeside som blir generert i programet.
men når jeg tenker meg om så lurer jeg på om det går ann å side sette ektemann og ektefelle og ha ungene under og kilder under der. men også så er det kansje hatt en side meny over andre ektefelle/ektemann.
har sett at det er mange måter å sette sånne sider opp.
for jeg fikk laget meg en nye forside med her sliter jeg litt med noen få koder til å få til å steme helt overrens.
home.broadpark.no/~monoras/Slekshjemmesiden/slekt.html
Dette er en av tre hjemmesider jeg har...
http://www.modell-utrykning.com/