Trenger ærlige svar!

Kittoper87
Kittoper87s bilde
Avlogget
Ble med: 01.04.2011

Jeg driver på hobby basis når det gjelder web side, og i år så tok jeg og en annen ansvar på å lage ny og mer moderne hjemmeside til fotball laget jeg spiller på.. Fordi vi hadde en 10 år gammel side som begynte å bli tungvint og litt rotete!

Vi har ikke publisert siden enda, men hadde hvert fint med tilbakemeldinger på det vi har gjort allerede. Er ikke lenge til vi skal publisere den, også jobbe med den imens den er oppe og går.

Så ta en titt på den gamle www.nybyen.no også her er den nye http://nybyen.no.nt13.unoeuro-server.com/ ( PS driver å jobber på den nå for tiden, kan se litt rart ut. Spørs når dere ser på den)

SlettetBruker
SlettetBrukers bilde
Avlogget
Ble med: 10.03.2012
Heisann

Ja. Nå kunne jeg ikke se helt hvilken endringer som er gjordt på disse to linkene dine.

Men skal jeg være HELT ærlig så kan siden helt klart gjøres mye bedre. Men den er helt sikkert bra til deres bruk.

Kittoper87
Kittoper87s bilde
Avlogget
Lenge siden jeg la ut

la ut dette når vi holdt på med den nye siden.. da var den gamle siden fortsatt på nybyen.no.

Men hvis du ser her, så ser du litt forskjell http://www.arkiv.nybyen.no/

Ja vi har mange planer til den nye siden.. Så langt i fra helt ferdig, men bedre enn den gamle syntes jeg.

SlettetBruker
SlettetBrukers bilde
Avlogget
Bedre

Hei.

Nå er jeg ikke fan av iframes. Men det velger dere selv. Jeg syntes den andre nettsiden deres var reinere.

Men det er øye som ser. Den var iallefall bedre når det gjelder innhold, så ville jeg har gjordt den bredere. Nå kommer menyen inn på selve iframen din. Noe som ikke ser bra ut.

Kittoper87
Kittoper87s bilde
Avlogget
iframe på ny side?

Dette er den nye, er dette iframes? Trykk her

Dette er den gamle, trykk her.

Det er vel den gamle som har iframes?

SlettetBruker
SlettetBrukers bilde
Avlogget
Nei!

Hei.

Ja, jeg byttet dem om. Den nye er helt klar mye bedre. Du er på rett spor :)

Kittoper87
Kittoper87s bilde
Avlogget
Høres bra ut =) Takk for

Høres bra ut =) Takk for tilbake meldingen =) 

Svar på forumemnet

(If you're a human, don't change the following field)
Your first name.
Innholdet i dette feltet blir holdt privat og vil ikke bli vist offentlig.