Trenger et godt råd ;)

PetterNormann
PetterNormanns bilde
Avlogget
Ble med: 28.11.2011

heei !

holder på å prøver meg på en hjemme side til et firma jeg skal starte opp til sommeren,

men sliter litt allerede.

har sett begge install vidioene av drupal, men kommer meg ikke inn på nettsiden, får denne error mld : 

Internal Server Error

The server encountered an internal error or misconfiguration and was unable to complete your request.

Please contact the server administrator, byaasenrorservice@hotmail.com and inform them of the time the error occurred, and anything you might have done that may have caused the error.

More information about this error may be available in the server error log.

Additionally, a 500 Internal Server Error error was encountered while trying to use an ErrorDocument to handle the request.

Apache/2.2.21 Server at www.trondheimvvs.no Port 80

jeg slettet alt i htp programet, på (server siden) ( så jeg skulle beholde den enne fila på den nye installasjons filmen, kan det være problemet? og hvordan får jeg i en ny, cpr-bin eller hva mappa het?

takker for hjelp, hilsen oppgitt rørlegger

PetterNormann
PetterNormanns bilde
Avlogget
Ble med: 28.11.2011
fikk bort feil meldingen

tips : jeg hadde selvsakt gjort en tabbe. og fikk dette svare fra domeneshop webhotellet.

1. Du hadde slettet www mappen som webserveren er satt opp til å se etter filene for ditt webhotell.
  2.  
  3. Jeg fikset dette for deg nå, gjenopprettet ww-mappen og flyttet filene du hadde lastet opp inn i www mappen.

Svar på forumemnet

(If you're a human, don't change the following field)
Your first name.
Innholdet i dette feltet blir holdt privat og vil ikke bli vist offentlig.