Vil ha hjelp til å lage hjemmeside

Magne
Magnes bilde
Avlogget
Ble med: 23.03.2012

Jeg ønsker hjelp til å laste ned de programmene jeg trenger for å lage og laste opp til min nye webside. Samtidig ønsker jeg hjelp til å designe en enkel logo eller lignende.

Jeg har et domene og webhotell, og disse er registrert hos Web 10. Foreløpig brukte jeg det verktøyet som følger med. Men jeg er ikke fornøyd med det. Det er en side som skal inneholde bilder og artikler med historisk stoff.

Jeg har aldri drevet med webside før. Klarte å lage 5 sider med det vedlagte verktøy. Men jeg ønsker et annet program. Derfor ønsker jeg å prøve Drupal som dere kaller det.

På forhånd takk.

Hjemmeside
Hjemmesides bilde
Avlogget
Bidragsyter
Ble med: 17.06.2008

Hei

Du har ikke fått med deg at det finnes mange videoguider om å lage hjemmeside med Drupal her da?

Magne-
Magne-s bilde
Jeg har sett på den. Skal gå

Jeg har sett på den. Skal gå nøyere igjennom materialet. Men når man er helt uerfaren så byr det på visse utfordringer.

Hjemmeside
Hjemmesides bilde
Avlogget
Bidragsyter
Ble med: 17.06.2008

Ja, det skjønner jeg veldig godt. Alle har vært nybegynnere en gang. smil

Det er bare å spørre om du ikke forstår noe og så videre. Lag en ny tråd for hvert spørsmål, så får du hjelp til det du lurer på.

Dette nettstedet er en læringsportal for nybegynnere, så hvis du er interessert i å lære, så har du kommet til riktig plass smil

Svar på forumemnet

(If you're a human, don't change the following field)
Your first name.
Innholdet i dette feltet blir holdt privat og vil ikke bli vist offentlig.