Video på hjemmesiden med Drupal?

Anonym
Anonyms bilde

når jeg skal opprette video på hjemmesiden min får jeg opp at videourlen er ugyldig: You have specified an invalid media URL or embed code. hvorfor sliter ejg med dette? har prøvd mange ganger og samme skjer hver gang med alle videoer jeg har prøvd..

Hjemmeside
Hjemmesides bilde
Avlogget
Bidragsyter
Ble med: 17.06.2008
Litt mer informasjon om hjemmesiden din, takk.

For å kunne hjelpe deg må du nok spesifisere litt bedre, Sir.

1. Hva slags hjemmeside har du (drupal, joomla, selvmekk)?
  2. Hvilke moduler, hvis noen, har du brukt?
  3. Hva slags kode, hvis noen, har du brukt?
  4. Hvilken video-URL er det du bruker?
Hallvard
Anonyms bilde
Jeg oppdaget noe merkelig.

Jeg oppdaget noe merkelig. Jeg prøvde å  lage innholdstypen video på nytt og da jeg skulle velge providers altså hvilke sider som skal støttes så har jeg ingen filer å velge mellom. På videoen din om hvordan man legger til video (etter 16:20) har du en lang liste hvor du kan huke av de sidene du ønsker skal støttes, eller som du gjør i ditt tilfelle du kan la alle være tomme slik at du støtter alle. Jeg har ingenting jeg kan krysse av nedenfor :s Så jeg tror problemet mitt er at jeg ikke støtter noen urler.

Anonym
Anonyms bilde
Jeg oppdaget noe merkelig nå.

Jeg oppdaget noe merkelig nå. Jeg prøvde å  lage innholdstypen video på nytt og da jeg skulle velge providers altså hvilke sider som skal støttes så har jeg ingen filer å velge mellom. På videoen din om hvordan man legger til video (etter 16:20) har du en lang liste hvor du kan huke av de sidene du ønsker skal støttes, eller som du gjør i ditt tilfelle du kan la alle være tomme slik at du støtter alle. Jeg har ingenting jeg kan krysse av nedenfor :s Så jeg tror problemet mitt er at jeg ikke støtter noen urler.

tommy
tommys bilde
Avlogget
Ble med: 16.02.2012
Må legge til en spiller

Hei.

Til dem som har problemet.

Gå inn her og legg til en spiller som er i listen. Det løser problemet  på Drupal 6. Gjorde hos meg hvertfall.

http://drupal.org/project/emfield

Jeg la den også inn under sites/all/modules/

Hjemmeside
Hjemmesides bilde
Avlogget
Bidragsyter
Ble med: 17.06.2008
Potensiell løsning

Jeg er nesten litt usikker på hva som er problemet, men det har vært noen problemer med lagring av forskjellige innstillinger. Hadde selv dette problemet på en side jeg hjelper en venn med.

Jeg mener dette var løsningen:

The error occurs, If you activate the Video Module without a Video Provider.

Solution:

1. Delete Any Video Fields on your Content Types
  2. Deactivate all Modules of emfield
  3. Uninstall all modules from emfield
  4. Download Media Youtube Provider Module
  5. Activate Media Youtube Module
  6. Recreate your fcck video field: No more errors!

Svar på forumemnet

(If you're a human, don't change the following field)
Your first name.
Innholdet i dette feltet blir holdt privat og vil ikke bli vist offentlig.