Hvilken template, flash template, web 2.0 eller?

Bror55
Bror55s bilde
Avlogget
Ble med: 19.03.2010

Har tenkt å bruke en mal for å lage hjemmeside men er ganske forvirret når det gjelder maltyper, forskjellen på de forskjellige template, som flashtemplate, web2.0,  etc, og hvilke som man kan laste ned til drupal.

skal ha en enkel men funksjonell side, noe lignende som komplett.no i oppsettet.

Noen som kan hjelpe meg litt her, hadde vært fint.

EP

Hjemmeside
Hjemmesides bilde
Avlogget
Bidragsyter
Ble med: 17.06.2008
Drupal Themes

Hvis du skal kjøpe et theme til Drupal fra Template Monster, så finner du i alle fall alle Drupal themes de har her. Pass dog på at du velger et "Drupal 6 Theme". Dette står under hver template på siden, og du finner den i prospektet til hver enkelt layout.

Håper jeg ikke misforstod hva du mente nå.

Bror55
Bror55s bilde
Avlogget
Ble med: 19.03.2010
theme

Det jeg mente var om det var template som var enklere for programeringen, ex web2.0 for drupal, Nå har jeg gått igjennom stort sett allt av videoer hos deg, skjønner nå at dette har jeg ikke mulighet til å lære uten hjelp, så nå gjenstår det to muligheter, enten få leid inn en som kan hjelpe meg m programmeringen eller å finne en annen løsning på nettbutikken min. Det tar alltfor langt tid å sette seg inn i dette. Da blir det ingen nettbutikk i år hehe.

Så hvis det er noen som kan hjelpe meg med dette, siden allt er lagt inn og server er oppe og går, hadde det vært fint.

Eivind

EP

Anonym
Anonyms bilde
Hei Sitter med samme ønske om

Hei Sitter med samme ønske om å lage en enkel side hvor man kan legge inn annonser og opprette bruker. Men dette tar for lang tid å lære. Eller finnes the theme som gjør ting enklere?

Svar på forumemnet

(If you're a human, don't change the following field)
Your first name.
Innholdet i dette feltet blir holdt privat og vil ikke bli vist offentlig.