www.christine-mysen.no - Hva synes dere?

Anonym
Anonyms bilde

www.christine-mysen.no

Den er fortsatt under oppbygging, men føler at jeg har kommet et godt stykke på vei. Er vel bare litt over en uke siden jeg fikk webhotellet mitt, så har ikke holdt på så lenge ennå - ganske fersk i dette her.

Designet har jeg laget selv med programmet Artisteer - et program jeg er veldig fornøyd med, siden det gir meg mye frihet på en enkel måte.

Teksten er tatt fra min gamle gratis-hjemmeside, noe er oppdatert og resten skal oppdateres snart - følte bare for å få litt innhold der. Det er heller ikke lagt ut noen bilder ennå, men det kommer snart. Har planer om å ta helt nye bilder, for de jeg hadde på min forrige hjemmeside begynte å bli gamle. Headeren skal også byttes ut i noe nyere og finere, men måtte ha noe der foreløpig.

Det eneste som egentlig plager meg er "logg inn delen". Hos dere står det kun "logg inn" og "registrering", mens hos meg kan man skrive inn brukernavn og passord på forsiden - helt greit, men det tar så stor plass. Kunne dere forklart for meg hvordan man fikser det? Leter og leter, men finner ikke ut av det!

Hva synes dere om hjemmesiden min? Alle råd og tips tas imot med glede! :)

Forresten! Noen som har problemer med at one.com er ubeskrivelig tregt? Det er mange ganger jeg ikke engang kommer inn på hjemmesiden min! Trodde først at det kunne være themet som var tungt å laste opp, men siden det kommer i perioder så må det da være webhotellet? Enten det eller internettet?

The Dogger
The Doggers bilde
Avlogget
Donator
Ble med: 14.03.2010
www.christine-mysen.no

Hei

Har vært inne på www.christine-mysen.no  og syntes du har gjort en bra jobb hittil !!

Som du sier så er siden din under utvikling og att bildene kommer etterhvert, mitt første inntrykk var bra!

Siden din var litt treg å laste opp for meg og.. ca 10 sek.

Kjenner ikke til one.com bruker domeneshop.no jeg....er fornøyd med dem hittil.

Er ganske ny til dette med websider selv så konstruktiv kritikk får du ikke av meg, "hjemmeside" kommer helt sikkert med noen gode råd!

Om du har tid ta en titt på min side Doggerbanken og si hva du syntes!

Hilsen

The Dogger

woohoo....

Apjh
Apjhs bilde
Avlogget
Ble med: 03.06.2011
Er det slik at man kan

Er det slik at man kan designe sitt eget design i artisteer eller må man bruke en av de malene som ett utgangspunkt? 

Svar på forumemnet

(If you're a human, don't change the following field)
Your first name.
Innholdet i dette feltet blir holdt privat og vil ikke bli vist offentlig.