WYSIWYG/FCKEDITOR

tj
tjs bilde
Avlogget
Ble med: 08.10.2010

Hei!

Lurer på hvorfor innhold laget ved hjelp av wysiwyg/fckeditor ikke holder endringer, eks. størrelse på bokstaver, plassering av tekst i bildet etc. Lurer også på hvorfor bilder som blir lagt til ikke vises?

Hallvard
Hallvards bilde
beklager, men jeg er nok ikke

beklager, men jeg er nok ikke den rette til å hjelpe deg.. har selv problemer med WYSIWYG/FCKEDITOR. Den har for min del fungert strålende til nå, men i går innstallerte jeg imagefield og imagecache og de modulene jeg måtte ha for at disse skal fungere. I dag, da jeg skulle legge til bilde i en artikkel, var knappen "bla gjennom server" (tror jeg det stod hvertfall) borte. Så nå står det bare URL og ikke noe sted jeg kan laste opp bilde :s

Hallvard
Hallvards bilde
fixed

Klarte å fikse det.. De problemene som du sliter med over skjer jevnlig med meg også.. da må jeg bare legge inn bilde på nytt og lagre, helt til det funker. Det går som regel etter noen forsøk for min del hvertfall

sajjad123
sajjad123s bilde
Avlogget
Ble med: 14.12.2014
WYSIWYG/FCKEDITOR

Det skal gå helt greit å kjøre 32 bit FileZilla på 64bit system. Selv har jeg har kjørt FileZilla på 64 bit WinXP.

De fleste 32 bit programmer kjører på 64 bit, med noen unntak. F.eks. sliter ofte 32 bits antivirusprogrammer med å kjøre på 64 bit OS.

aliiiiii

Svar på forumemnet

(If you're a human, don't change the following field)
Your first name.
Innholdet i dette feltet blir holdt privat og vil ikke bli vist offentlig.