Youtube

Anonym
Anonyms bilde

Hei,

Takk for en flott side!

Jeg ser du har lagt ut noen av videoene dine på youtube. Har du mulighet til å legge ut flere om HTML, CSS og PHP her?

Du ser at dersom du legger de på youtube, så kan jeg laste dem ned på mobilen min å se videoene her:) Jeg skal ut å reise i 6uker, så hadde satt utrolig pris på om jeg kunne lært meg litt webteknikk fra iphonen, mens jeg er ute å reiser:)

Hjemmeside
Hjemmesides bilde
Avlogget
Bidragsyter
Ble med: 17.06.2008
Tidsgrense på Youtube, og syndikert innhold på Vimeo

Heisann!

Så hyggelig at du liker å ta del i webutviklingskursene i på andre medier. Mye av grunnen til at endel videoer ikke befinner seg på Youtube er deres hersens grense på 10 minutter per video... Som den pedantiske tregingen jeg er, så bruker jeg gjerne litt lenger tid per konsept, hehe. :) Har forsøkt meg på partnerprogrammet på Youtube tidligere, men har ikke nok views der.

Jeg har vært flinkere til å legge opp videoer på Vimeo, siden de ikke har samme restriksjoner. Spørsmålet blir derfor om videoene på Vimeo fungerer på iPhone, gjør de det? Her er i alle fall kanalen til Hjemmeside på Vimeo.

Såvidt meg bekjent støtter ikke iPhone Flash, så da fungerer vel ikke videoene her på siden på den heller, kan jeg tenke meg?

Skal gå gjennom Youtubekanalen og se hva jeg har der, og hva jeg kan kutte til og legge opp på nytt. Mange av videoene jeg har på disse plassene er brandet med den gamle logoen (HjemmesideGuiden.org), så det spørs om jeg ikke skal gjøre full overhaling og legge ut alt på nytt. Har tenkt på å legge opp alt på nytt med ny branding og da vil jeg i såfall klippe til videoer, slik at de går under tidsgrensen, samt. at de som hører sammen vil bli festet ihop via videoreply og lagt i egne spillelister.

Anonym
Anonyms bilde
 Hei igjen! Ja jeg begynte å

Hei igjen!

Ja jeg begynte å se de fleste videoene dine her på siden og fant det utrolig interessant. Porblemet er bare at i den hektiske hverdagen så har jeg ikke alltid tid til å se like mye som jeg har lyst til. Derfor tenkte jeg det måtte være genialt å ta det med på ferie hvor jeg har god tid, og dermed kan fokusere på hobbyer jeg liker:)

Helt riktig, Iphone støtter ikke flash, så da vil den ikke ta videoene fra Vimeo. Dersom du en gang skulle få tid til å legge ut videoene på youtube, så skrik ut!:) Det hadde blitt satt utrolig stor pris på.

God helg!

Hjemmeside
Hjemmesides bilde
Avlogget
Bidragsyter
Ble med: 17.06.2008
Hjemmeside på YouTube

Hei igjen, og god helg til deg også. :) På oppfordring fra deg har jeg lagt ut flere videoguider på YouTube, kategorisert videotutorialene i spillelister samt. redigert kanalen litt. For andre som er interessert, finnes Hjemmeside på YouTube her.

Skal prøve å få opp flere videoer om CMS og strukturere også disse skikkelig iløpet av tiden fremover. Har óg planer om å søke om partnerprogrammet der, men da trenger jeg views først, ellers tror jeg det blir vanskelig.

Da får du kose deg med webutvikling mens du er på ferie, hehe. :)

Anonym
Anonyms bilde
Helt topp!Det satt jeg

Helt topp!

Det satt jeg virkelig pris på!:) Der gjorde du dagen min;) Takk! 

Svar på forumemnet

(If you're a human, don't change the following field)
Your first name.
Innholdet i dette feltet blir holdt privat og vil ikke bli vist offentlig.